18 Temmuz 2008 Cuma

Alphonse Lavallee Üzümleri Ne Durumdalar?

Bağın içinde gezmeyi seviyorum. Yalnızca gezmek mi, fotoğraf çekmeyi de çok seviyorum. Fotoğraf demişken, iyi ki de bu digital makinalar var. Bağın içindeki yolda tekerlekli sandalye ile gitmesi kolay da, sıra aralarına girince gitmesi çok zor oluyor. Ben de, "şurda güzel üzümler var, fotoğraflarını çekivereyim" diyorum. Onların fotoğraflarını çekerken, "yok orada daha güzelleri varmış" diyorum. Hadi biraz daha gideyim. Sonra biraz daha, biraz daha derken bir sürü yer dolaşıyorum... üstüm başım toz toprak içinde kalıyor. Takıldığım yerde de, "yetiş Müge, ya da Mustafa" diyorum:) Bugün Müge vardı...
Hazır aralara dalmışken Alphonse Lavalle üzümleri ne durumda onlara da baktım. Geçen yıl, bu tarihte onlardan da kesmeye başlamıştık. Diğerleri gibi bu yıl onlar da biraz geç kaldılar.





.Alphonse üzümleri, yukarıdaki fotoğraflarda görüldükleri üzere henüz tam olgunlaşmamış durumdalar. Yukarıdaki salkım gibi olanlar var ama henüz onun içinde de yeşil taneler var.
.


Alphonse üzümleri arasında gezmiştim ama, onların arasına bir de Yalova İncisi karışmış. Gayet güzel duruyorlardı, onların da fotoğraflarını çekmeden geçemedim:)

4 yorum:

  1. Çok güzel blog muş.Ben de bahçe ve hayvanlarla ilgileniyorum.Blogum var çok yeni , iki konuda
    yazı yazdım,burası gibi güzel değil.
    Benim emekli bahçesinde(birer) üç çeşit üzüm var;biri çekirdeksiz,biri biraz uzun sanırım ince kabuk, çünkü kabuklarıyla yenebiliyor,biri siyah ,ucları hafif sivri adlarını yazamıyorum ,çünkü sizin kadar bu konuda bilgili değilim.Nur

    YanıtlaSil
  2. Blogum hakkındaki güzel düşüncenize teşekkürler...
    Bu zamanla olan bişey, zamanla sizin blogunuz da zenginleşecek, güzelleşecektir...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir blog, ben yeni keşfettim ve heyecanla 3 gündür okuyorum ne var ne yoksa. Emeğinize sağlık, çok bilgilendirici olmuş ve anlatım tarzınız da sizin samimiyetinizi öyle güzel yansıtıyor ki.. Her şey paylaşınca güzel, paylaşımınız için teşekkürler. İsa Bakay/Balıkesir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğendiğiniz, okuduğunuz, dahası, bunu da bana yazdığınız için teşekkürler...

      Sil