27 Ağustos 2008 Çarşamba

Evde Şarap Grubundan Ziyaret (24.08.2008)



Evde Şarap grubundan bazı arkadaşlar, bizim bağları da görmek istemişler ve 24 Ağustos 2008 Pazar günü öğleden sonra bizi ziyarete geldiler. Ziyaretleri için kendilerine çok teşekkür ederim. Bir önceki akşam (kalabalıktan dolayı) tanışıp sohbet edemediğimiz bazı arkadaşlarla tanışma ve sohbet etme imkanı buldum böylece. Bu ziyarette zaman konusunda biraz problem yaşandığını düşünüyorum. Ben öyle hissettim. Bu konuda benden kaynaklanan bişey varsa kusura bakmayın lütfen...



Umarım beğenmişsinizdir buraları...



Bunlar da tadımını yaptığımız şaraplar. Cabernet Sauvignon, Merlot ve Zinfandel

Yukarıdaki fotoğraflar da Erhan Yürüt'ten. Teşekkürler Erhan abi.
.
.

1 yorum:

  1. Sevgili Mehmet,
    Bu güzel ziyarette evet zaman problemi yasandi, ancak bunun seninle ilgisi yok. Aksam yemek organizasyonu olmasina karsilik kimse bagdan ayrilmak istemedi, daha dogrusu ben dahil kimsenin aklina gelmedi.Hafif gec kalacagimizi farkettigimde arkadaslari bagdan toplamakta zorlandim tabiki. Nitekim aksam yemegine biraz gecikmeli olarak katilmak durumunda kaldik.Yani senden kaynaklanan bir kusur varsa o da baglarinizin guzelligi ve konukseverliginiz. Bir de sarap sohbeti bitmek bilmiyor.

    YanıtlaSil