5 Ağustos 2008 Salı

Bugünkü Misafirlerim

Dün akşam bir mail gelmişti. Yalıçiftlik'e yerleşmiş olduklarını ve kendilerinin de biraz Şiraz üzümü olduğunu ve beni ziyaret etmek istediklerini söylüyordu mailinde Hulusi Gönül bey. Bugün öğleden sonra için sözleşmiştik. Bize fazla uzak değil oldukları yer, sanırım 5-6 km kadardır. Bir kaç yıl evvel sırtını çam ormanlarına yaslamış olan çok güzel bir ev yapılmıştı. Oradan gelip geçtikçe beğenerek bakardım. Sonra bahçesine asmalar dikilmişti ama çok değildi. Buraya küçük bir bağ ve şaraphane ne kadar da yakışır derdim. Tam fotoğraflık olurdu...
.

.
Bahçesinde düzgün tesis edilmiş iki sıra asma olan ve köyün yerlisi olmayan ev benim bildiğim kadarıyla oydu. Gelen kişilerin, o evin sahibi olan kişiler olabileceğini tahmin ediyordum. Ve doğru tahmin etmişim:) Bugün Hulusi bey ve eşi Bilge hanımla tanıştık, sohbet ettik. Hulusi bey asmaların sayısını arttırmak ve şarap yapmak istiyor. Bir de tekne yapmak istiyor kendisine...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder