30 Eylül 2008 Salı

Buu-güün Bay-ram Erken Kalkın Çocuklar

Bugün bayram erken kalkın çocuklar. Hakikaten de hep erken kalkardık bayram günlerinde. Bir başka heyecanla uyanırdık. Başkalarını bilmiyorum ama, o türden bir heyecanı bizim çocuklarda da görüyorum. Hoşuma gidiyor bu. Biz mi? Biz de kaybetmedik tabi o heyecanı. Belki büyüdüğümüzden, şimdi biraz daha farklı, ama kaybolmuş değil...

Bayramlarda ne kadar ziyaret olursa, ne kadar kalabalık olursa, bayram da o kadar güzel geçiyor. Bayram, bayram gibi oluyor. Geçen bayramlardan birinde, bayram tatilinin de kısa olmasının etkisiyle miydi bilmem, çok fazla (ya da alıştığımız kadar diyelim) gelen giden olmamıştı. Ben de, "bu bayram nasıl bir bayramdı böyle, pek bişey anla(ya)madım" demiştim.

Efendiiimm, geleniniz gideniniz, el öpeniniz çok olsun... Bayramınız, bayram gibi olsun... Neş'e içinde olsun, neş'eniz daim olsun... Sağlığınız sıhhatiniz yerinde olsun...

Bayramınız kutlu olsun...
.
.

2 yorum: