3 Eylül 2008 Çarşamba

Çetin Abiyi Ziyaret



1994 yılında Mumcular pazarında tanışmıştık Çetin abiyle. Temmuz ayının başıydı, askerden de yeni dönmüştüm. Pazara üzüm götürmüştük Erdal'la. Daha kasaları yeni indiriyorduk ve Erdal'ın da sırtı dönüktü. Bir adam geldi ve "merhaba yeğenim, nasılsın" dedi bana. Ben de, "iyiyim, siz nasılsınız" diyorum ama, adamı da tanımıyorum. Sonra Erdal yüzünü dönüp adamla yüz yüze gelince, "yahu ne kadar da birbirinize benziyorsunuz" dedi. Erdal'la daha önceden tanışıyorlarmış ve Erdal bahsetmişti zaten. İşte o gün tanıştık Çetin abiyle. Aynı zamanda da meslektaşız. O da Ziraat Mühendisi.
Ben de 15 gün içinde Gümüşhane'de, askere gitmeden önceki işime dönecektim. (Askerlik dönemimde ücretsiz izinli sayılıyordum). Bunları falan konuştuk. Daha sonra (1995) Bodrum'a tayinimin çıkmasına vesile olan kişidir kendisi ve biz Mumcular pazarında tanıştığımız günden bu yana görüşür, haberleşiriz Çetin abi ve eşi Gülseren ablayla.



Güneşi de orada batırdık :)


.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder