17 Eylül 2008 Çarşamba

Gelen Kişiyi Tanıyamadım, Öyle "Mel Mel" Bakıyorum :)



Bugün öğleden sonra Erdal, çok uzun zamandır Okey oynamadığını söyledi ve "hadi biraz okey oynayalım" dedi. Tamam, oynayalım dedim. Tam başlamıştık ki, bir araba geldi. Bir bey ve eşi. "Hoş geldiniz" dedim. "Hoş bulduk" dediler. Ama tanımıyorum onları. Tanımadığım, ama burayı web sitemden öğrenen ve gelen epeyce misafirim oluyor ya, heralde onlardan birisi dedim. Ama bu arada, gelen kişinin de, "beni tanımadın mı, hadi bişey de" der gibi bir hali var. "Pardon, siz nerden, kimdiniz :)" falan gibi bişeyler söyledim. Ama sanki bir yerden de tanıyor gibiyim. "Bilgi" dedi, gülümsedi. "Hadi yaaa" dedim. "Daha dün, Bilgi bey nerelerde acaba, uzun zamandır haberleş(e)medik, bugün bir mail yazayım diyordum" dedim. Yurtdışında ya Bilgi bey, böyle sessiz sedasız geleceğini tahmin etmediğim gibi, bu aralar geleceğini de tahmin etmiyorum, bir de üstüne üstlük sakal bırakmış, tanıyamadım vesselam... Eşi Nesibe hanımla da ilk defa tanıştık.

Bilgi beyle ilk tanışmamız da çok ilginç. 2 yıl önce bir akşam üzeri yine rastgele gelmişti buraya. Bodrum'daki yazlığından yola çıkmış, acaba buralarda bağ var mı, bağ yapılabilecek yerler var mı diyerekten (hiç bilmediği halde) gele gele bizim bağa gelen, kendi şarabını kendi yapan bir kişi.

Neyse, bu kısmı böyle geçtikten sonra, bi güzel sohbet ettik...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder