9 Aralık 2008 Salı

İyi Bir Yıl (Filmi)

Bundan 15 yıl önceydi, yönetmen arkadaşım Mustafa Yaşar, "Cazcı Kardeşler" filmini en az 40 defa izlediğini söylemişti. Biraz inanması zor gelmişti o zamanlar. Daha sonra buna benzer şeyleri başka filmler için başka kişilerden okudum, duydum. Şimdi de aynı şeyi ben yapıyorum. Demek ki olabiliyormuş:) "İyi Bir Yıl" filmini bu akşam iki defa daha izledim ve bu toplamda yedinci izleyişim oldu. Gece bitmedi, yani bir defa daha izleyebilirim. Ki bunları da televizyonda Digiturk kanallarında izledim. Eğer VCD ya da DVD'sini alırsam, sanırım bu sayı daha da yükselecek ve her seyrettiğimde benim hayalim biraz daha koyu bir kıvama gelecek...

Çocukluğunu Fransa'nın güneyinde Provence'de büyük amcasının Chateau'sunda üzüm bağları arasında geçiren, büyük amcasıyla şarap tadan, şarabın inceliklerini öğrenen Max Skinner (Russell Crowe), çocukluktan sonraki yaşamına İngiltere'de devam eder ve orada, hızlı konuşan, hayatı hızlı yaşayan, para piyasalarını ters yüz eden acımasız bir borsacı olur. Günün birinde büyük amcasının öldüğünü ve Chateau'nun da ona miras kaldığı haberini alır. Miras işlemlerini halletmek ve Chateau'yu satmak için sadece iki günlüğüne Provence'e gider. Gidiş, o gidiş... Gerisi filmde :)
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder