15 Ağustos 2009 Cumartesi

Selva-Haluk İşmen Bağları (Bodrum/Çömlekçi Köyü) 2009 Bağbozumu

Bodrum/Çömlekçi köyünde Selva-Haluk İşmen bağları bağbozumu toplantısı, geçen yıla göre bir hafta daha erkene alınmış olarak bugün yapıldı. Üzümlerin hasadına biraz daha süre var ve hasat da önümüzdeki günlerde yapılacak. Bizim işlerimiz çok yoğun olduğu ve Erdal'ın işleri erken bit(e)mediği için ben tasarladığımdan daha geç gidebildim. Kısacası biraz geç kaldım :)

Hep fotoğraf çekmiş, çektirmişimdir. Hele bloga başladıktan sonra bunu ihmal etmemeye çalıştım. Güya bugün de çok fotoğraf çekecektim. Fotoğraf makinasının pillerinin yedeklerinin yedeklerini bile temin etmiştim. Düşünün artık, o kadar çok çekecektim yani. Ama maalesef bugüne ait ancak bir kaç kare fotoğraf var fotoğraf makinamda ve onların içinde de işe yarar fotoğraf yok...

Arkadaşlardan fotoğraflar geldikçe (o da gelirse tabi) buraya koyacağım ve yazılarını yazacağım... Blog tarihimde bu da oldu yani...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder