28 Eylül 2009 Pazartesi

Gülnar Önay ve Bağcı Komşularımız İşmenler'in Ziyareti



İki gün önce maili gelmişti Gülnar Önay hanımın, dün telefonla konuşmuştuk, bugün de yüz yüze konuştuk :) Malum, devir hız devri :) Gülnar hanım Çiftlik (köy) 'te oturuyor. Meğer oldukça yakınmışız. İki adımlık yer. Hani nerdeyse bağırsan duyulur. Selva hanımla da Lise'den arkadaşmışlar. Bugün Selva ve Haluk İşmen'le beraber geldiler. Şarap eşliğinde bi güzel sohbet ettik...

Gülnar hanım bana çevirisini yaptığı kitaplardan birisi olan Michel Lis - Bitkilerin Serüveni kitabını getirmiş. Teşekkürler...

Ev ve Bahçe Dergisinin sürekli yazarı olan Gülnar hanımın yazdığı kitaplar ise;
BİR BAHÇE KURUYORUM - İnkılap yayınları
BAHÇEM VE BEN - Remzi Kitapevi
DÜNYA ISINIYOR BAHÇEM DEĞİŞİYOR - İnkılap yayınları
99 SAYFADA BAHÇE BALKON ve EV İÇİ BİTKİLERİ Haluk Şahinle Sohbetler - İŞ Bankası Kültür Yayınları
8-12 yaş çocukları için AĞAÇLAR kitabı da yakında çıkacakmış.
.
.

4 yorum:

  1. Yaaaa ben de ya ben de :) Ben de ziyarete gelmek istiyorum :) Sitede incirleri gördüm koştum aldım tamam :) ama böyle güzel sohbeti nereden bulacağız :)

    YanıtlaSil
  2. Ee bunun için gelmek gerek işte :)

    YanıtlaSil
  3. slm.mehmet bey iyi günler web sayfanızda gülnar hanımla sizin fotonuzu görünce bitki aşıkları biraraya gelmişler dedim.
    gülnar hanımın kitaplarını takip ediyorum bahçe konusunda çok çok şeyleri öğrendim gülnar hanım benim bahçe hocam diye bilirim kendilerine müteşekkilim konyalı bir okurunuz var ve selamlarımı ve hürmet lerimi eletiniz.Gülnar hanıma bir çini tabak sözüm vardı mutlaka göndereceğim bundan emin olsun Kendileriyle birkaç kez tel görüşmüştük şimdiler ulaşamıyorum işlerinizde kolay gelsin ve saygılar...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Cengiz bey, evet aynen öyle, gülnar hanımla tanışmamız çok iyi oldu...
    Bu mesajınızı da kendisine ileteceğim. Selamlar, sevgiler...

    YanıtlaSil