26 Eylül 2009 Cumartesi

Nilüfer Hanım ve İlter Çelik Çiftinin Düğünü


Nilüfer hanım, İlter bey ve ben

Düğün Bitez'deydi. Bu düğün, nikahı daha önceden kıyılmış olan bir düğün. Bir nevi nikah tazeleme de diyebiliriz. Ne bir nevisi, öyle işte. İlter abi ve Nilüfer hanımın düğünü. İlter abiyle tanışalı bir yıldan fazla oldu. Web sitem vasıtasıyla tanışmıştık. Bu tanışıklığa vesile olan ise "şarap"tı :) Daha sonra bizim bağda beraber şarap yapmıştık...

İlk tanıştığımızda, sohbetimizin bir bölümünde şarap yapmayı da anlatmıştım biraz onlara. E haliyle bir takım kimyasal olaylardan da bahsetmek gerekiyor tabi. Bir ara, "siz ne iş yapıyorsunuz" diye sormuştum. "Kimya mühendisiyiz" demesinler mi :) İlk tanışmamızın böyle bir de anısı var.



Düğüne babamla gittik. Masamızda Rıdvan abi ve eşi, Kadir abi ve eşi vardı. Yani bizim grup :)Bir de İstanbul'dan gelen misafirlerden Remzi bey vardı. Kendisiyle tanışmaktan hepimiz çok memnun olduk. Selamlar Remzi bey. Masada yeri boş kalan, mazereti dolayısıyla düğüne gelemeyen sevgili kankam Haluk abiye de burdan selam...

Fotoğraf çekilirken, "masanın üzerindeki su şişesi iyi durmaz, onu kaldıralım" denilmişti. Kaldırılmıştı ama nereye gittiğini gör(e)memiştim. Şimdi fotoğraftan görüyorum ki, Rıdvan abinin kucağına kaldırmışız. Orada da iyi durmuş be abi :)



Müzik güzeldi. Müzik güzel olur da, böyle güzel bir düğün olur da, böyle neşeli konuklar olur da oynanmaz mı hiç. Bu fotoğraf da, Nilüfer hanım'ın (yani gelin hanım) ve arkadaşlarının güzel oyunlarının fotoğrafı...



Nikah tazeleme merasiminden sonra, sıra çiçek atmaya gelmişti. Nilüfer hanım da çiçeği havuza atmasın mı :) Bu bayan da çiçeği almak için havuza atladı. Kendisini bu cesaret ve kararlılığından dolayı kutluyorum.

Bundan biraz sonra da düğün pastasını kestiler. Sevgili Nilüfer hanım ve İlter abi, bu düğündeki gibi neşe ve mutluluk içinde geçsin günleriniz...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder