1 Kasım 2009 Pazar

Bodrum - Çömlekçi / İşmen Bağları Şarap Tadım Ve Sohbet Toplantısı



Selva - Haluk İşmen bağlarında şarap tadımı ve sohbet toplantımız. Misafirlerin bir kısmı bağı ve çiftliği geziyordu bu fotoğraf çekilirken, gidenler de olmuştu. Yaniii, bu kadar değildik, daha kalabalıktık :) Malum, fotoğraf işleri hep sona kalır.

.
Hava biraz esintili (poyraz) ve soğukça idi. Poyrazı kesen ve güneye bakan buradan bağı ve Karaovayı seyrederek sohbet ve şarap tadımı çok güzeldi... Zinfandelle birlikte anılan bu bağda güzel Zinfandel şarapları tattık.
.
.
Selva hanım, "bak seni kimle tanıştıracağım" dedi. Umurbey Şarapları 'nın sahibi Umur Arıner bey. Bir tanıştık, pir tanıştık :) Koyu mu koyu bir sohbet...
.


Bağa ilk vardığımızda daha arabadan inmeden bu beyi gördüğümde, "ben bir yerden tanıyorum ama nerden" demiştim. Meğer kaza öncesi (K.Ö) dönemden tanıyormuşum. Bizim George Simpson'muş :) Şaka bir yana, aynı ortamlarda bulunmuş, merhabalaşmıştık ama tanışmak bugüne kısmetmiş. George, www.bodrum-bodrum.com sitesinin de sahibi. Bu site Google'de Bodrum araması yapıldığında ilk sırada çıkan site.




.
Güzel bir tadım ve sohbet toplantısıydı. Ev sahiplikleri için Selva - Haluk İşmen çiftine ve her zaman olduğu gibi bugün de fotoğrafları(mı) çeken ve bunun için de hemen hemen hiç bir fotoğraf karesinde olmayan Erdal'a (kendileri kardeşim olur bilindiği üzere) teşekkürler...
.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder