30 Ocak 2010 Cumartesi

Evde Şarap Grubu Ocak-2010 İzmir Tadım Toplantısı

Zaman ne çabuk geçiyor. Daha dün gibi ama bir önceki toplantımızdan bu yana 2 ay geçti. Rıdvan abi, "ne yapacaksın, gidecek misin?" diye sorduğunda, "sanırım bu sefer ben gelemeyeceğim ama senle şarap göndereyim" demiştim. En son dün "son kararın ne, hadi gidelim" diye aradığında ise "tamam, geliyorum" dedim, ama Erdal gelmeyecekti. Biz üçümüz, Rıdvan abi, Kadir abi ve ben gidecektik. Sabah beni almaya geldiklerinde, beni yalnız göndermek istemediğinden son dakika kararıyla Erdal da gruba dahil olunca, bizim klasik "İzmir yolcuları grubumuz" tamamlanmış oldu.



Tadıma geçmeden önce şaraplarımızla birlikte topluca bir fotoğraf çektirdik. Malum, blogunuz varsa fotoğrafı ihmal etmemelisiniz :) Fotoğraf çekildiği anda henüz gelmemiş olan bazı arkadaşlarımız maalesef bu fotoğrafta yoklar.



Tadım toplantısına gelen arkadaşların getirdikleri şaraplar ve Erdal ve ben. Benim fotoğrafları hep Erdal çekiyor ya, dolayısıyla da fotoğraflarda pek yer al(a)mıyor tabi. Onun için, "gel otur şuraya da bir fotoğraf çektirelim" dedim :)



Ayhan bey ve Nejat bey, önceki toplantılarda da olduğu gibi, şarapların tadım sırasını düzenlediler ve tadım esnasında da şaraplarla ilgili kritikleri not aldılar.











"Bana ve Erdal'a göre şarapların bir çoğu başarılıydı. Bizim şaraplarımız da öyle" deyip, bu kısmı geçiyorum :) Kolay mı bu kadar şarabı akılda tutup yazmak. "Sen de not tutsaydın o zaman" derseniz, onu da yapmadım değil. Daha doğrusu yapmaya başladım da, sonunu getiremedim :)
.

Ege Ün. Zir.Fak. Bahçe Bitkileri Bölümünden Prof.Dr.Ahmet Altındişli hocamız "Organik Tarımın Dünya'da ve Türkiye'deki Durumu" konulu ve ardından da "Organik Bağcılık" konulu bir sunum yaptı. Güzel bir sunumdu. Sunumdan sonra sorularımızı cevapladı. Kendisiyle tanıştığıma ve bu sunumu dinlediğime çok memnun oldum...
.

.
Toplantı sona erdikten sonraki sohbet bölümü. Nejat Kutup, Rıdvan abi ve Kadir abi.

Bu gidişimizde Kadir abinin arabasıyla gittik :) Giderken ara ara yağmur yağdı. Tam da istediğim gibi. Seviyorum ya yağmurlu havayı ve yağmurlu havada yolculuğu, ondan diyorum istediğim gibi diye. Hem gidiş hem dönüşümüz yine çok güzeldi. Çok güldük, eğlendik. Dönüşte de daha önceki gidişlerimizden adet olduğu üzere Söke'de çevre yolundaki mağazalarda mola verdik ve Kırçiçeği'nde bişeyler yedik.

Geldik bir İzmir tadım toplantısı yazısının sonuna daha, her zaman olduğu gibi teşekkürlerimizi yazarak yazıyı bitiriyor, bir dahaki tadımda buluşmak üzere diyoruz. Teşekkürler kime mi, Rıdvan ve Kadir abiye, Erdal'a, organizasyonda emeği geçen Nejat Kutup bey ve Ayhan Güleyen beye ve tadıma gelen arkadaşlara.
.
.

2 yorum:

  1. bir tesekkurde size yazdiginiz ve sarap bardaklarini cekip guzel renkleri paylastiginiz icin:)

    YanıtlaSil
  2. bir teşekkür de size, okuduğunuz ve yorum yazdığınız için :)

    YanıtlaSil