4 Mayıs 2010 Salı

Kaplumbağa Terbiyecisi Mustafa



Bağın içinde dolaşmaya çıkmıştık Mustafa'yla, hem asmaları kontrol edelim, hem de yeni aşılar ne durumda onlara bakalım dedik. Meğer yalnız değilmişiz, kaplumbağa dostumuz da bağı dolaşmaya çıkmış :)



İlk başlarda bizden ürküyordu ve evinin içine saklanıyordu hemen, ama sonradan sanırım bize alıştı, gizlenmekten vazgeçti.



Mustafa da Kaplumbağa Terbiyecisi gibi duruyor. Ama biraz korkak bir terbiyeci :) İlk başlarda kaplumbağadan korkuyordu. Sonradan o da biraz alıştı. Bağdan eve döndükten sonra fotoğraflara bakarken, Osman Hamdi Bey'in Kaplumbağa Terbiyecisi tablosunu anlattım ve gösterdim ona. Tablodakinden bizim tek eksiğimiz beş tane daha kaplumbağa :)



Kaplumbağa dostumuza bu kadar eziyet yeter değil mi ? Hadi artık sen yoluna... Yalnız, arkasından bakarken, dönüp gelip kabaklarımızı yemesinden endişelenmiyor da değildik :)



Garova'da güneş batıyor. Haa, son bişey daha; Hani düşük hızın simgesi olarak hep kamlumbağa resmi kullanılır ya, bana kalırsa hiç de o kadar yavaş değil :)



Bağ (asmalar) mı, onlar da bu durumdalar...
.
.

8 yorum:

  1. Mustafa'nin pantalonuna bittim:) Ne sansli sizin gibi bir amcasi var. Asmalar nasil guzel yesillenmis, huzur dolu bu post...

    YanıtlaSil
  2. Mustafa'nın pantolununu beğendiğinizi ona söylerim :)
    Ben de Mustafa'nın amcası olduğum için çok şanslıyım aslında. Onla çok iyi arkadaşız ve çok iyi anlaşıyoruz...
    Bağda herşey yolunda gidiyor. İnşallah böyle de devam eder...

    YanıtlaSil
  3. asmaların görüntüsü güneş altında enfes !
    terbiyeciye selam.

    YanıtlaSil
  4. Nalan hanım,
    zaten çok güzellerdi, akşam güneşi daha da güzelleştirmiş onları :)
    Terbiyeciye selamınızı ileteceğim...

    YanıtlaSil
  5. Livaneli şarkılarından ilkini amcamın teybinden dinlemiştim ilk ..(Ey özgürlük..) Hiç unutmadım ve hayatımın her döneminde dinlemeye devam ettim Livaneli müziğini..Amcam şimdi Trakyada bir belediyede mimar.. Umarım Mustafa da senin öğrettiklerini hiç unutmaz ve sahip çıkar :)
    Bağdaki bir tospadan kaplumbağa terbiyecisine konuyu getirmek de nefis :)
    Selamlar Fethiyeden..

    YanıtlaSil
  6. "Ey Özgürlük.." ne güzel bir şarkıdır o... Buradan Zülfü Livaneli'ye de, sizi o şarkıyla tanıştıran amcanıza da selamlar..

    Mustafa ileride konum olarak nerelere gelir ya da gelemez bilmiyorum ama, onun iyi bir "insan" olmasını istiyorum. Umarım buna katkım oluyordur...

    YanıtlaSil
  7. Ula AYAR kırk yıllık tosbağayı kamplumbağa nasıl dersin. tosbağa bağa girmiş uşağum daaaa

    YanıtlaSil
  8. Tamam AYAR seni mi kırcam, "tosbaa" dedim gitti :)

    YanıtlaSil