25 Mayıs 2011 Çarşamba

Roland Garros 2011 - Alkışlar Marsel İlhan'a



Maçı ATP web sayfasından takip ettim. Görüntülü değildi ama, anı anına puanları görüyordum. Misafirlerimi uğurladıktan sonra ancak izlemeye başlayabildim ve maçın final seti, yani 5. seti oynanacaktı. Nefesimi tutarak izledim. Her puanda "Hadi Marsel, hadi Marsel..." diyordum. Müthiş bir heyecandı. Bir de maçı izleyebilsek, hele bir de kazanabilsek daha da müthiş olurdu. Ama maalesef final setini 13-11 kaybettik ve tabi maçı da...



Eğer 30 numaralı seri başı Guillermo Garcia Lopez'i yenip bu turu geçseydi hem bir sürprize imza atmış olacaktı, hem de 3. turdaki rakibini daha kolay geçebileceğini düşünüyordum. 3. turdaki rakibi 1. turda 6 numaralı seri başı Tomas Berdych'i destansı bir maçtan sonra yenen dünya 140 numarası Stephane Robert ya da 49 numara Fabio Fognini olacaktı. Ben Stephane Robert olmasını istiyordum, çünkü bir daha öyle oynayamayacağını düşünüyordum. Nitekim oynayamamış da ve Fognini'den sadece 3 oyun alabilmiş ve üç sette yenilmiş. Çeyrek finalde Djokovic'e kadar uygun bir kura vardı bana kalırsa... Ama neyse, olmadı. Teşekkürler Marsel, sen böyle oynamaya devam et...

Eurosport - Tenis - Alkışlar Marsel'e

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder