7 Ağustos 2012 Salı

Blog Arkadaşlarımın Ziyareti

Arkadaşlarım Özgür ve eşi Hülya Aytekin İsviçre'den. Tatil için Bodrum'a geldiklerinde, İstanbul'dan onların yanına gelen arkadaşlarıyla beraber Garova'ya da geldiler. Zaten benim blogumla da internet üzerinden Bodrum'da tatilde kalabilecekleri bir yer ararken karşılaşmışlar. Daha sonra da takipçisi olmuşlar. Kışın bana yazmışlardı yazın Bodrum'a geldiklerinde uğramak istediklerini, ama o kadar mailin arrasından ben onu unutmuştum. Bunu kendilerine de söyledim  :) 

Özgür'ün çocukluğu Çal'da bağlar arasında geçmiş. Onun için de bağları seviyor. Bağlardan, ileride Ege'de bir yere yerleşmek istediklerinden epeyce çok sohbet ettik. Eşinin iki blogu var, Özgür, "ben de blog yazmak istiyorum" diyordu ama aslında onun da bir blogu var zaten :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder